Munkatársak

dr. Liber Noémi 2009-ben végzett jogászként a Pécsi Tudományegyetem Állam és Jogtudományi Karán, majd a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalánál Felsőfokú Iparjogvédelmi szakképesítést szerzett. Tizenöt éves tapasztalattal rendelkezik az egyetemi kutatás-fejlesztési eredmények, innovációk menedzsmentje, valamint az azokhoz kapcsolódó finanszírozási és hasznosítási tevékenységek területén. Kiemelt feladatának tekinti az orvoskar hallgatóinak, oktatóinak, kutatóinak és a klinikum orvosainak támogatását innovatív ötleteik és projektjeik megvalósításában. A Transzdiszciplináris Kutatások Intézet Igazgató helyetteseként feladatai közé tartozik, hatásköre részét képezi továbbá az Intézet tevékenységének operatív koordinálása és ellenőrzése is.

Sámóczi Alexandra 2017-ben végzett politológusként a Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Karán. Az innovációt támogató projektekkel 2022-ben ismerkedett meg közelebbről, majd 2023-tól projektmenedzserként dolgozott, ma már projekt- és innovációs munkatársként tevénykedik. Szakmai pályafutását az innovatív megoldások iránti szenvedélye vezérelte. Fő célja, hogy a legújabb technológiák és innovatív gondolkodásmód segítségével olyan eredményeket érjenek el, amelyek hosszú távon biztosítják első sorban az orvoskar és klinikum sikerét, fejlődését és versenyképességét a piacon. Munkája során különös hangsúlyt fektet a hatékony csapatmunkára, a folyamatos fejlődésre, és arra, hogy minden kihívásra kreatív és hatékony megoldást találjanak.

Madaras-Martini Szabina 2018-ban szerzett közgazdász diplomát a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán. Gazdasági területen szerzett nyolc év tapasztalattal 2023-tól vesz részt innovációt támogató projektekben, projekt-és innovációs munkatársként. Érdeklődése fókuszában a hallgatók, kutatók, klinikusok innovációs törekvéseinek támogatása áll. Célja, hogy felkarolja az egyetemi közegből érkező ötleteket, segítse az innovátorokat a kezdeti lépésektől a megvalósításig és segítse a piaci kapcsolatok erősítését.  Legyen szó kutatási projektről, új technológiai megoldásról vagy egyedi hallgatói kezdeményezésről, elkötelezetten dolgozik azon, hogy a tehetséges hallgatók, kutatók, klinikusok versenyképes környezetben valósíthassák meg elképzeléseiket.

Pandur Éva 2015-ben végzett kommunikációs szakértőként a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen. Többéves marketing- és rendezvényszervezői tapasztalattal helyezkedett el a Transzdiszciplináris Kuatások Intézeténél rendezvényszerevezőként és projekttámogató munkatársként 2020-ban. Több nemzetközi projekt és pályázat előkészítésében, valamint azok megvalósításában vett részt az évek során. 2022-től projekt-és innovációs munkatársként, az egészségügyi területhez kapcsolódó kutatás-fejlesztési, innovációs és pályázati projekteken dolgozik. Elkötelezett az élvonalbeli technológiák és módszerek felkutatása, a kreatív, egyben "out of the box" gondolkodásmód, az újszerű megközelítések iránt. Céljának tekinti az orvoskari polgároktól és a klinikumról érkező innovatív projektek támogatását és megvalósítását,  a kari innovációs ökoszisztéma hatékony fenntartását, a magas színvonalú, eredményes piaci kapcsolatok kialakítását.

Dr. Deák Máté 2008-ban végzett a Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karán, majd 2019-ben szerezte meg doktori fokozatát a PTE Interdiszciplináris Doktori Iskolájában. 2009 óta vesz részt a PTE kutatás-fejlesztési projektjeiben, karrierje során vezetői tapasztalatokat szerzett a PTE BTK Pályázati, Külkapcsolati és Innovációs Osztályának vezetőjeként 2013-tól. Egészségügyi innovációs folyamatokkal 2018-tól foglalkozik, jelenleg az ÁOK innovációs szakértőjeként a tudományterületek között létrejövő együttműködésekben, s azok megújító erejében hisz. Célja az innovatív gondolkodás elterjesztése az oktatók, kutatók és hallgatók körében, elősegítve ezzel a versenyképesség irányába történő transzformációt. Munkája során különösen fontos számára a Karok közötti együtt gondolkodás, valamint az ebből fakadó innovatív látásmód fejlesztése.

Dr. Szentpéteri L. József 2000-ben végzett viselkedésbiológusként, majd egy amerikai (Pittsburgh, USA) ösztöndíj után 2006-ban PhD fokozatát védte meg Pécsett. Több mint két évtizedes tapasztalattal rendelkezik a tudományos kutatás, innováció és mentorálás területén. Számos innovatív képzési programot fejlesztett és vezet, köztük a "Sell Yourself!" kurzuscsaládot, amely tudományos kommunikációra és személyes márkaépítésre fókuszál. Több tucat országban oktatott, és számos díjnyertes hallgatót segített a csúcsra, valamint aktívan részt vesz szabadalmak fejlesztésében. Szakértelmével hozzájárul a tudományos és gyakorlati alkalmazások fejlődéséhez, különös tekintettel az új technológiák és módszerek kidolgozására.

Illés Annamária Diplomáját a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának kereskedelem és marketing szakán szerezte. Egyetemi tanulmányait követően a PTI Communications Kft-nél, egy pécsi kommunikációs ügynökségnél helyezkedett el, ahol vállalatok, önkormányzatok és egyesületek marketingtevékenységét támogatta, valamint a kommunikációs stratégiák tervezéséért és megvalósításáért felelt. 
Ügynökségi munkája mellett saját vállalkozása keretében is hasonló tevékenységekkel foglalkozott, így széleskörű tapasztalatot szerzett a marketing és kommunikáció különböző területein. Ebben az időszakban lehetősége nyílt kommunikációs tanácsadóként az Igazságügyi Minisztérium munkáját is támogatni, amely értékes tapasztalattal szolgált számára a közszférában zajló kommunikációs folyamatokban. 
2017 őszén csatlakozott az ITD alapító csapatához, ahol azóta is a PR- és marketingfeladatok irányítását végzi, valamint különböző projektek kommunikációs támogatásáért felel. Fő tevékenysége az ITD-nél zajló innovációs tevékenység kommunikációs oldalról történő támogatása, amely során stratégiai és kreatív megoldásokkal segíti az intézet céljainak elérését és láthatóságának növelését. Szakmai célja, hogy hatékony kommunikációs stratégiákkal és innovatív marketingmegoldásokkal támogassa a márkák, szervezetek és projektek sikerességét.

Bartha Mogyorósi Eszter 2018 nyarán csatlakozott az ITD csapatához, és azóta gazdasági adminisztrációs ügyintézőként dolgozik. Fő feladatai közé tartozik a dokumentumok, szerződések és nyilvántartások kezelése, pénzügyi adminisztrációs feladatok ellátása, kimutatások és jelentések készítése, illetve a határidők nyomon követése.
Precíz és proaktív munkavégzéssel támogatja a különböző projektek megvalósítását, vezetőtámogatás terén hatékonyan kezeli a napi operatív ügyeket, segíti a döntéshozatalt háttéranyagok előkészítésével.
Rendezvényszervezésben is aktívan részt vesz, az előkészületektől kezdve a lebonyolításig, biztosítva a gördülékeny szervezést és a magas színvonalú megvalósítást.
Célja hogy szakmai tudásával, szervezőkészségével és elhivatottságával hozzájáruljon az intézet hatékony működéséhez.